Tuesday 24 June 2014

Meruanku Ngenang: Kerja Kosong ba Sarawak?

Meruanku Ngenang: <b>Kerja Kosong</b> ba <b>Sarawak</b>?


Meruanku Ngenang: <b>Kerja Kosong</b> ba <b>Sarawak</b>?

Posted: 19 May 2014 06:09 PM PDT

Tabi bala menyadi semua,

Dalam karang aku  ke sekali tu aku rindu bendar deka bekunsi ka nama peluang gawa ba menua kitai Sarawak empu enti kitai meda ari segi peluang ka bisi ba market Sarawak ditu.

Nyadi baka kitai ka mulai ka diri gawa ba menua diri empu pengudah udah belajar ba menua orang kelebih agi ba ka agi ba Universiti ba Malaya din. Ba aku empu sekumbang aku ka udah belajar ba Malaya dalam taun 2012 suba, balat endar betalat runding ketegal kini ka penungga aku ila lepas aku abis besekula. Ka diau di menua orang aku nadai kaban belayan nadai mega pokok kena ngepun ka diri empu gawa. Ka pan enda aku mulai ka diri ngagai menua. Sigi pedis ngiga pengawa enti pulai ka menua. Aku nanam anggur bisi pengelama setahun nadai entu batang pengawa. Tang aku bisi muka kedai burger ga maya nya.

Pokok tauka basic thing kena ngiga kerja iya nya bisi utai kena mindah. Aku keterubah ngambi motorsikal second hand Kriss 100 ( balat selalu jai rugi aku) . Lesen motor ambik dulu. Udah bisi semua tu duit pokok gaji sebulan enda tau nadai. Udah nya baru mindah ka bandar, ngiga peluang endur gawa. Aku enda milih gawa, aku kala gawa ba endur orang meda wayang, ba KFC sampai ka aku bulih gawa enggau media local bercetak kitai ba Sarawak lalu diatu gawa ba enggau Sawit.

Bala menyadi,

Ba menua kitai Sarawak tu, bidang ti bisi ngembuan peluang gawa baka Oil and Gas, Oil Palm, bidang kemahiran bisi ulih gawa ba kilang di Kuching enggau Bintulu, bidang perkapalan mega not bad laban mayuh port ba menua kitai. Bidang baka Perhotelan enggau Media mega bisi tapi enda entu mayuh. Contoh ba kitai Sarawak bisi local newspaper baka Utusan B, Utusan S, BP....Perhotelan mega bisi laban mayuh endur ba menua kitai tok mayuh endur ka patut dilawa. ( enti kita gawa perintah enda ibuh macha tok laban tok ngagai bala ka ukai orang gawa perintah) .

Asai ku nya aja lembau isi ka nulis pepanjai.

Aku ka Meri Selamat Ngintu Hari Gawai Dayak 2014.
Awak Tuhan merkat ka semua kitai.
No drinking I'm driving.

No comments:

Post a Comment